قوانین سالن مالن

 

به سالن مالن خوش آمدید

تمامی حقوق مادی ومعنوی این وبسایت متعلق به شرکت اتوبوس آبی می باشد.

تعریف واژه‌ها و اصطلاحاتی که در قوانین  سالن مالن می‌خوانید، به این صورت است:

الف) سالن مالن ارائه‌دهنده‌ی آگهی های تبلیغاتی و معرفی از طریق سایت و اپلیکیشن است. نام و علامت تجاری ثبت شده‌ی سالن مالن و تمام امتیاز سایت و اپلیکیشن سالن مالن متعلق به شرکت اتوبوس آبی است.

ب) شرکت: منظور شرکت اتوبوس آبی

پ) سایت: منظور از سایت، وبسایت رسمی سالن مالن با دامنه‌ی salonmalon.com است. تمام امتیازات این وبسایت در مالکیت شرکت است.

ت) اپلیکیشن: منظور از اپلیکیشن، نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند سالن مالن است که تا به حال برای سیستم عامل های اندروید ( android ) و آی.او.اس ( ios ) طراحی شده است. این نرم‌افزار در مالکیت شرکت است. قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای و سایر مقررات حمایتی شامل اپلیکیشن سالن مالن نیز می‌شود.

ث) سامانه‌ی سالن مالن: منظور از سامانه سالن مالن، مجموعه امکانات نرم‌افزاری است. سامانه‌ی سالن مالن به کمک نیروی انسانی شرکت، به ارائه‌ی خدمات تبلیغاتی به کاربران می‌پردازد.

ج) کاربر: منظور از کاربر، فردی است که بعد از تایید اطلاعات، در سایت یا اپلیکیشن سالن مالن فعالیت می‌کند، چه به عنوان آگهی‌گذار و چه به عنوان بیننده‌ی آگهی. برحسب صلاحدید و رویکرد‌های تعیین‌شده در سالن مالن، ممکن است هویت تمام کاربران سالن مالن در سطوح مختلف احراز شود.

چ) دارایی‌های فکری: شامل تمام محتواها، متن‌ها، طرح‌های گرافیکی، رابط‌های کاربری، رابط‌های بصری، عکس‌ها، علائم تجاری، لوگوها، کدهای نرم‌افزار، ساختارها، نحوه‌های بیان و تنظیم مطالب موجود در سایت و اپلیکیشن و تمامی پلتفرم های سالن مالن است.

ح) حساب کاربری: منظور از حساب کاربری، شماره تلفن همراهی است که کاربر با آن در سایت یا اپلیکیشن سالن مالن ثبت نام کرده است.

خ) پلتفرم: منظور از پلتفرم، واسطی الکترونیکی و مجازی است که با ایجاد فضای برخط، امکان معاملات بی‌واسطه را برای کاربران فراهم می‌کند.

سالن مالن بستری برای تسهیل مسیر بین مشتری و ارائه دهنده خدمات در حوزه زیبایی است. روشن است که استفاده از سایت و اپلیکشین سالن مالن به معنی پذیرفتن قوانین آن می‌باشد. پس در صورت بروز هرگونه اختلاف با شما مطابق قوانین سالن مالن برخورد خواهد شد.

قوانین  عمومی:

برای ثبت آگهی نیاز است تمامی فیلد های درخواستی و ضروری را به دقت و با اطلاعات صحیح پر کنید در غیر این صورت اجازه ثبت آگهی به شما داده نمی‌شود.

عدم مغایرت فعالیت کاربر یا آگهی با قوانین و مقررات آیین نامه ها، بخشنامه ها، مصوبات و دستورالعمل های جاری جمهوری اسلامی ایران دستورات مقامات قضایی، عرف و نظم عمومی.

هرکاربر خود مسئولیت صحت اطلاعات و محتوای مندرج در آگهی را دارد.

سالن مالن پلتفرمی کاربر محور می باشد و در حد توانایی و امکانات موجود نظارت بر آگهی ها را در دستور کار خود دارد اما این مغایر با مسئولیت کاربر در این موضوع نیست.

تمام محتوایی که در این سایت منتشر می‌شود باید به زبان فارسی باشد.

شرکت متعهد است در صورت بروز نقص در سامانه سالن مالن در حدود امکانات و توانایی های خود برای رفع نقص  و پشتیبانی فنی اقدام کند.

قوانین ثبت آگهی:

1-  انتشار اگهی های خارج از ایران ممنوع است.

۲-  انتشار اگهی برای خدماتی که خارج از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است ممنوع می‌باشد.

۳-  انتشار اگهی تکراری ممنوع می‌باشد.

۴ – انتشار اگهی هایی که شامل عبارات غیرقانونی و غیر مرتبط با موضوع آگهی ممنوع است.

قوانین ثبت عکس:

۱-  تمامی عکس ها باید با رعایت کامل شئونات اسلامی، با کیفیت بالا و واقعی باشند ( از آپلود کردن عکس های غیر واقعی و دانلود شده از بستر اینترنت جدا خودداری فرمایید).

۲-  برای عکس نمونه کار خدمات مرتبط با مو می‌بایست صورت و بدن مدل بطور کامل پوشیده باشد.

۳-  برای عکس های نمونه کار آرایش صورت می‌بایست موها و بدن مدل بطور کامل پوشیده باشد.

۴-  برای عکس های نمونه کار خدمات تتو و مشابه آن فقط ناحیه انجام خدمات با حفظ شئونات اسلامی و حریم شخصی مدل.

۵-  عکس های خدمات کلینیک های زیبایی باید با رعایت کامل شئونات اسلامی و حفظ حقوق بیمار منتشر شود.

۶- سالن های ماساژ و ورزشی می‌توانند عکس از فضای خود بدون حضور مدل استفاده کنند.

قوانین پرداخت هزینه:

در تمامی دسته بندی ها اگهی ها تا مدت زمانی کوتاه و مشخص رایگان بوده، بدیهی است که پس از این مدت زمان نیازمند پرداخت برای آگهی مشخص شده می باشید.

سالن مالن هیچگونه مسئولیتی در خصوص کامل بودن یا صحت و اصالت اطلاعات منتشر شده توسط کاربران ندارد.

مسئولیت صحت اطلاعات با کاربرانی است که آگهی را منتشر می‌کند. کاربری که قصد استفاده از خدمات و یا هرگونه ارتباط با آگهی‌گذار را دارد، باید محتوای آگهی را شخصاً بررسی و صحت سنجی کرده و صرفاً با مسئولیت خود و کسب اطلاعات لازم عمل کند.

بنابراین سالن مالن هیچ گونا مسئولیتی در این قبال ندارد.

سالن مالن در قبال خسارات جانی و مرگ و آسیب روحی و روانی ناشی از آگهی‌ها و سهل‌انگاری کاربران، هیچگونه مسئولیتی اعم از مادی و معنوی ندارد.

اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری سایت و اپلیکیشن سالن مالن در حوزه‌ی استفاده و جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

با استفاده از سایت و اپلیکیشن سالن مالن، کاربر صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری و ذخیره ‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و کاری و استفاده از این اطلاعات توسط سالن مالن را اعلام می‌کند.

سالن مالن ممکن است در هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفاده‌ی کاربر از سایت یا اپلیکیشن سالن مالن به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است. لذا به کاربران توصیه می‌شود مرتباً قوانین و مقررات را مطالعه نمایند. هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت و اپلیکیشن سالن مالن به‌روزرسانی می‌شود.

محتوای این سند دائمی نیست و ممکن است مطابق شرایط و اوضاع و احوال تغییر کند. ادامه استفاده کاربر به منزله پذیرش محتوای جدید است. در صورت عدم تمایل کاربر به ادامه‌ی استفاده از خدمات، وی می‌تواند با عدم موافقت با شرایط جدید به استفاده‌ی خود پایان بدهد.